แท็ก

audi e tron 2021 price

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron 2021 price

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

เครื่องยนต์สันดาป มีการพัฒนาบนแพล็ตฟอร์ม GA-C ที่เน้นจุดศูนย์ถ่วงต่ำเพื่อการทรงตัวที่ดีขณะขับขี่ โดย 2021

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

Bangkok International Motorshow 2021 (บางกอก อินเตอร์เนชั่นแนล มอเตอร์โชว์ 2021) เปิดตัวกันอย่างเป็นทางการแล้ววันนี้ที่

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

Honda HR-V (ฮอนด้า เอชอาร์-วี) เจนเนอเรชั่นใหม่เดิมทีมีกำหนดเปิดตัวในประเทศญี่ปุ่นในเดือนมีนาคม 2021

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

งานบางกอกมอเตอร์โชว์ 2021 มีรถใหม่เปิดตัวเป็นแบบพลังไฟฟ้าล้วนหลายรุ่น เป็นสัญญาณที่ทำให้รู้ว่าเทรนด์รถใส่มอเตอร์จะมาเร็วกว่าที่คาดคิด

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

ดูเพิ่มเติม

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GTสำหรับ 2021 Audi e-tran GT ที่กำลังจะมาถึงนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะสู้คู่แข่ง Porsche

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

e-tron (อาวดี้ อี-ทรอน) 9,227 คัน แซงเจ้าของตำแหน่งปี 2019 อย่าง Tesla Model 3 (เทสล่า โมเดล 3) 7,770

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

อาวดี้ ทีที โฉมปรับออพชั่น2021 Audi TT (อาวดี้ ทีที) เปิดตัวรุ่นปรับโฉมใหม่ เปลี่ยนออพชั่นเล็กน้อย เน้นด้านสมถรรนะมากกว่าความสวยงาม

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

Lexus UX300eLexus UX 300 e ราคา 3,490,000 บาท2021 เลกซัส ยูเอกซ์ 300 อี รถครอสโอเวอร์ขนาดเล็ก ที่มีจุดเด่นด้านดีไซน์เปรี้ยวสุด

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

แบงค์บอกวาร์ป พาชมพริตตี้งาน BIMS 2021 สวยสดใส ลืมไปเลยว่ามาดูรถ

งาน Bangkok International Motorshow 2021 นอกจากจะเป็นแหล่งรวมรถยนต์ใหม่ล่าสุด ที่ขนแคมเปญดี ๆ มาให้ดูกันแล้ว

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

e-tron (ออดี้ อี-ทรอน) ทำได้ที่ 9,227 คันแซงหน้าแชมป์เก่าอย่าง Tesla Model 3 (เทสล่า โมเดล 3) ซึ่งทำยอดขายได้

รีวิวโพสต์ audi e tron 2021 price

2021 Audi R8 E Tron Redesign, Specs, Release Date, Price

2021 New Audi e tron S Sportback - Price starts at EUR 93,628.86 Red Color Let's see...#BetterCar #Audi #Etron #Cars #11september2020

#Audi boosts specs on 2021 #e-tron family, lowers price via GreenCarCongres

รีวิว Q&A audi e tron 2021 price

Why should I buy Tesla Model X instead of Audi e-tron?

The biggest factor that could sway your decision in favour of the E-tron would be the exterior. Does this look better than this? If you really dig the E-tron's exterior, just buy it. If not, it's better to refrain. Other than subjective reasons like exterior, the Model X is superior to the E-tron in nearly every other metric but build quality and interior. Efficiency and range: The Model X has 325 miles of range with a 100 Kwh pack. The E-tron has 204 miles with the same sized pack. Charging: Model X charges at up to 200 Kwh, E-tron at 150 Kwh. Model X has On-Route Battery Warmup which cuts charge times by 50%, E-tron does not have this feature. Admittedly, E-tron charge curve maintains max charge rate for a longer period. Thus, full charge is likely faster than Model X. However, 75% of EV charging occurs at home, so that feature is pretty much useless. Performance: The E-tron does the 0–60 mile Sprint in 5.5 seconds. The Model X Long Range does it in 4.4 seconds. Top speed of E-tron is at 124 mph. Model X's is at 155 mph. Practicality: Audi's E-tron has up to 1755 litres of cargo space while Model X has a maximum of 2500 litres. Model X also seats 7 while the E-tron only seats 5. Technology: The Model X has a massive 17 inch touchscreen, with Google Maps integration, a Chromium based web browswer and Deezer/Spotify streaming. While the E-tron has a smaller screen at 10.1 inches, it has many more features than Model X. Here's an excerpt from Audi, “With the City assist package, features including the crossing assist , cross traffic assist rear as well as lane change and exit warning provide for safety. Audi pre sense 360° – the combination of Audi pre sense front , rear and side – is also on board. This system detects collision hazards within system limits and initiates targeted protective measures, from full braking to tensioning of the seat belts. Some assist systems are bundled in special packages, others are available separately. Among the latter are the night vision assist and the 360 degree cameras .” Autopilot: Audi's range of assist systems could be made obselete by Tesla's system. Rated best by Consumer Reports, it aims for Full Self Driving by late 2021. Supercharger: This is Tesla's Supercharger network. This is Electrify America's network. It's gonna take a while. And even when completed, it won't be as extensive as Tesla's Superchargers. Interior: Audi E-tron blows Model X out of the water in this category. Heated and cooled massage seats are just objectively better than Model X's “just heated" seats. However, Model X has an interior refresh coming up so it's hard to say the extent of superiority Audi would hold after Fit and Finish: Vs Nuff said. Model X recently re-tooled to improve alignment though I don't think they could go from 90s Kia to Audi perfection. Price: E-tron starts at $75,000 with tax credit. Model X starts at $84,500 without. That's definitely a plus. E-tron or Model X? That all depends on the above.

Is Tesla the best option for an electric car or should I wait for more choices from different car manufacturers?

Is Tesla the best option for an electric car or should I wait for more choices from different car manufacturers? I understand this question as “will in near future a competitor offer more bang for the buck”? And the answer is - no. Note: the answer was written in April 2019. Read the update at the end. Currently the Tesla Model 3 is the market leader. Soon it will be accompanied by the Model Y. If you are looking Hyundai (Kona), Kia (e-Niro), Nissan (Leaf 2.0 and Leaf 2.0 Plus) or Chevrolet (Bolt), for the same money they offer less. The first two also have delivery problems. Audi e-Tron and Jaguar i-Pace need rapid chargers that are capable to charge with a speed of at least 100 kW, the e-Tron can make usage of 175 kW - chargers which are currently still very uncommon. Once installed, they will quite likely offer electricity at a higher price than Tesla. Porsche Cayman will be able to use 350 kW chargers, but Porsche didn’t demonstrate a single charging session (update: it can charge at up to 270 kW, but only for a few minutes). Tesla recently introduced the Supercharger V3 which enables to use 250 kW and that one will be rolled out across the USA in 2019 (late 2019 also in Europe). Jaguar i-Pace, Audi e-Tron and Mercedes Benz EQC may offer more luxurious interiors, but they offer a far inferior long range capability. Model S and X are still champions in their class. Let’s not forget - all competitors mentioned before are more “thirsty” than Teslas. Focusing more on design than performance almost all of them need 15 –30% more energy than comparing Teslas. Very soon Tesla will update the Model S P100DL (now called Ludicrous Performance) which puts the Taycan in the bag in performance, it should charge in about the same time after the upgrade - while still probably being significantly cheaper. I like the Taycan styling too, but I would really want to know if you would be willing to pay a 20% premium just because of the styling. And Tesla Roadster 2, where the styling is just a matter of personal taste will wipe away with any competition. VW will come with a I.D. / NEO which should supposedly be a cheaper platform, but it will probably offer less and actually compete with cars that even today are not on par in technology (Nissan Leaf 2.0 40 kWh, Hyundai Kona 39 kWh). With batteries that will offer the same range as the current standard (60 kWh and above) I highly doubt that they will be competitive to Tesla Model 3 and Model Y in price. So in essence, I don’t see any competition coming which would be a better choice in the foreseeable future. Not 2019, not 2020 and quite likely not in 2021 either. Update, February 2021 This answer was written in April 2019. Now we have 2021 and yes, there are several alternatives, already available or expected at some moment in 2021. Tesla Model 3 Tesla Model Y Tesla Model S Tesla Model X Audi e-tron BMW iX3 Mercedes EQC Polestar 2 and its cousin Volvo XC40 Volkswagen ID.4 and (on the same platform) Skoda Enyaq Ford Mustang Mach-E Nissan Ariya Hyundai IONIQ 5 Most of them are coming in different battery sizes and a standard (or optional) 4WD. Not to mention some smaller EVs: Volkswagen ID.3 (in 3 battery sizes), the “triplets” (same technology, but different design) Peugeot e-208 / Peugeot e-2008 SUV / Opel Corsa-e , the still decent, albeit slightly dated (for their class) Korean triplets Hyundai Kona Electric , Kia e-Soul and Kia e-Niro and the updated Hyundai IONIQ Electric , BMW i3 and Renault Zoe ZE50 , commuters and cars for short road trips. I don’t mention city cars since they are in a totally different league. You can look them up in the EV Database . Everybody has to decide where he will want to drive since Tesla still has a significant advantage when it comes to road trips. Supercharger | Tesla is far better than Electrify America or IONITY EU , not to mention that Teslas can use the competing charging network (if needed) either directly or with an adapter (in USA) - it doesn’t work vice versa since other manufacturers refuse to pay a fee to Tesla. Another point is software and online software updates (which only some competitors offer) and the Autopilot, which may not be at Tesla’s level. Tesla is also still leading in efficiency, generally also in range and in most cases also in charging speed (added range in 15–20 minutes). But yes, alternatives are here. Some good, other only decent, but yes, now customers have choices, especially if they are willing to get into Tesla’s price range. Back in 2019, there were (almost) none. For new updates as they will come, read in the comments section.

How efficient is an electric car?

Just look at the market: Tesla Model S Tesla Model 3 Tesla Model X Tesla Model Y Audi e-tron Audi e-tron Sportback Volkswagen eGolf Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.4 Volkswagen e-up! DS 3 Crossback Lexus UX 300e Mercedes EQC Mercedes MG ZS EV Mini Cooper SE Opel Corsa e Renault Zoe Seat Mii Skoda Citigo e IV Honda e Hyundai Ioniq Hyundai Kona Kia e-Niro Kia Soul Electric Jaguar I-Pace Porsche Taycan Taycan Grand Turismo Polestar 2 Peugeot e–2008 Peugeot e-208 Peugeot iOn Mitsubishi i-MiEV Nissan Leaf Ford Mach-e BMW i-3 Chevrolet Bolt/Opel Ampera e Smart ForFour Add to that many more coming in 2021. A quiet, efficient, quick, low-maintenance car, that you can just plug in at home has a definite attraction. Electric vehicles aren’t readily available in some specialty categories, but for most purposes the EV makes more sense than a gasoline car. As prices continue to come down due to improved battery technology, the case will be even more compelling.

How will VW produce more electric vehicles than Tesla by the end of 2020?

The answer how is very simple. By introducing in 2019 a car that will out-compete the Tesla Model 3 in price / performance and prepare the production line so it will exceed the production numbers of Tesla. This means, produce at least 30.000 EVs per month, starting on first January 2020. This means - a car that is practical as the VW Golf, the same build quality, matches the Model 3 in performance (similar range and similar rapid charging speed) - and all of this at a much lower price than the Model 3 since VW won’t have the Autopilot and OTA updates. It’s more than 5 years behind Tesla in technology, probably 10. In essence - a Kia e-Niro replica with a 60 / 80 kWh battery, 100 kW real-life CCS rapid charging speed and at least 20% lower price than the Tesla Model 3. That one, at a rate of at least 30.000 cars per month (sustained rate) would be a Tesla killer. Actually, not a killer, but a serious competitor. And of course VW would need to have a battery supply that can match these production numbers. VW cannot wait too long, somewhere in 2020 the Tesla factory in Shanghai will start with its production, increasing the production numbers of Teslas to close to 50.000 cars per month by the end of 2021 - or at least somewhere in 2022. And that’s the whole strategy which VW needs. You asked how. But will VW do it? Of course not. Currently they are producing the e-Golf which is two classes inferior to the Model 3, VW e-UP is a small city commuter, and they are starting the production of Audi e-Tron which will go in low-production because it is to expensive for the price which they announced. They will sell it at a loss. Nobody can produce 30.000 cars per month if each car looses money. Tesla makes theirs at 20%+ margin. Update 1 (April 2019): There is some hope that VW will get to up to 40.000 electric cars across the whole VW group, including all models (VW, Audi, Seat, Porsche, Skoda) once LG Chem finishes it’s battery company in Poland, but this may be in best case scenario somewhere in 2022. Tesla splits it’s numbers across 3 models: Model S, 3 and X. Soon coming the Y. Who knows how many brands and models will VW group introduce. With having them in low production numbers, they will (once again) shoot in their own foot. Update 2 (June 2019): According to specifications. the VW ID.3 is 4,26 m long. That the class of VW Golf which is one class lower than VW Passat or Audi A4 which competes to Model 3. And that fairly small ID.3 is supposedly competing with Tesla Model 3? Update 3 (October 2019): This answer is already a bit dated, but I will leave it as it started in March 2019. Just a small update: the VW ID.3 with the medium battery has in Germany a “recommended” price of 40.000 to 50.000 Euro, depending whether it has VW’s version of adaptive cruise control and auto-steering or not (and a few minor details). This is Tesla Model 3 price range. At these prices VW should forget to sell a serious amount of them. People are not stupid. They will go for the Model 3 - either the SR+ or LR. The first one beats it with technology, the second doesn’t do just that - it is in a different league.

Is it true that the Tesla interior is inferior to other luxury auto brands like Audi and BMW?

Every answer I’ve read so far except the one from Michael Barnard seem to fall into the false equivalency trap, comparing an old, entry level Tesla Model S with something like a top of the line BMW 7 or a Mercedes S Class. These cars range from 1.5 to 3.3 times the price of an entry level Tesla Model S depending on the spec you chose. See my comment on the answer from Travis Vinicombe for details. Of course the interior appointment is inferior to cars in this class. The reason is Tesla are after customers who value function over form, and the perception of exclusiveness. Tesla is not trying to be exclusive. A more objective comparison would be a high spec BMW 5 series, mid range Mercedes C-Class or an Audi A6 55 TFSI S (slightly cheaper), with the current entry level Tesla Model S. The earlier model Tesla S interior was considered inferior to the “best” Audi, BMW and Mercedes had to offer, but as already pointed out, that is a false comparison. Then you need to define “inferior” with regard to the interior design and if you are counting dollars, factor in that the Tesla will outperform these models in every way on the road. Then there is the TCO to consider, which is considerably less for a Tesla due to the lower maintenance and fuel costs, but lets just stick with what is considered “inferior” with regard to the interior of cars in the same price range. If you include luggage room in the consideration, every other similar sized car on the market looses to the Tesla Model S for obvious reasons. It has a Frunk. As for interior seats, dash, etc, here is a shot of the Tesla Model S Interior. Here is a better view of the dash. Here is BWM 5 Series interior review 2021 BMW 5 Series and a look at the dash and back seat, The design of the dash is fundamentally different. Reading both reviews indicates the Tesla has huge benefits if you like gaming and being online. The BMW is way behind in that respect and all the controls are pretty standard. The BMW dash design looks very busy compared to the clean simplicity of the Tesla. That’s a subjective judgement. Is one better than the other? Personal choice is the only guidance here. You cannot claim one is definitively inferior to the other based on personal subjectivity. The only advantage I could see in the BMW is the cooled rear seats (the Tesla only has ventilated front seats). The rest is just what you would expect in any car in this price range. The best comparison I’ve seen is an Audi E-Tron vs a Tesla, though he is comparing older models and the current Tesla Model S has had a major upgrade to the interior since this comparison was made. Regarding the interior only, the Tesla S and X are clearly superior for storage and passenger numbers, but are clearly inferior to the Audi with respect to seat comfort. I’ll let you decide which is more important. Most other interior features such as the instrument functionality seemed pretty even except for one. The Tesla is upgradable. The Audi is not. Since when have you been able to get free upgrades in a car? Since never, before Tesla. Those arguing that this is a bad thing need wake up. Tesla are not beta testing their cars on the customer base. If they think that they don’t understand what beta testing is. Tesla are fixing any minor issues found over the air with minimal inconvenience to their customers. With other manufacturers your options are a factory recall if the problem is serious enough, a loaner, if the dealer deems the issue is under warranty, or tough luck sucker, maybe it’ll be fixed in the next model you buy, that’s life. Tell me, who has the better customer service?

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron 2021 price

  • Q

    หน้าปัดบอกระยะทางแบบมัลติทริปของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    มีให้เธอเสมอ

    มีหน้าปัดบอกระยะทางแบบมัลติทริปและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ขนาดล้ออัลลอยของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    พรพรพร

    มีขนาดล้ออัลลอยและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ไฟส่องสว่างสำหรับการขับขี่ในเวลากลางวันของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    มีให้เธอเสมอ

    มีไฟส่องสว่างสำหรับการขับขี่ในเวลากลางวันและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก