แท็ก

audi e tron q6

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron q6

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ดูเพิ่มเติม

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

รีวิวโพสต์ audi e tron q6

2018 Audi Q6 E-Tron Price and Release Date With a new ...#2018_Audi #2018_Audi_Q6 #Audi_Q6 #Q6_E-Tron

The #2019_Audi #Q6_e_tron is going to be produced at the Brussels plant.

@Audi_Online #e-tron #quattro #concept (Q6 concept) unveiled at VAG Night – #IAA2015 - http://buff.ly/1Kmjc2X

Pure electric #Audi #Q6 #e-tron could have a range of 600 km @Audi_Online @Audi @AudiUK

Audi Q6 e tron to arrive unchanged in 2018 - audi q6 top speed http://fb.me/2zKyXVCw5

#audi #artcats #etron #e-tron #car #cars #newcar #artcar #desing #audidesing #audi2017 #q6 #audiq6 https://instagram.com/p/BTC0Z6UgILW/

I’m weirded out that the Audi e-tron is just called Audi e-tron, and not, say, Audi Q6 e-tron (as rumored). e-tron is supposed to be an umbrella brand; what are they going to call their other electric cars?Maybe someday we’ll talk about it as the Ur-e-tron, like the Ur-Quattro.

@Audi just a thought....and solve the range problems. Just make the batteries changeable q6 #e-tron . Unlimited range like gas.

TO ΝΕΟ AUDI Q6 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ #Audi #Audi R8 #e-tron

#ElectricCar: New VW Phaeton To Be Electric Only Share Tech With Audi Q6 e tron Report ... http://tinyurl.com/qavysj6

รีวิว Q&A audi e tron q6

Will electric cars replace gas cars by 2060?

It won’t take anywhere like that long. The short version ============ It takes about 8 doublings of EV sales to go from “What are EVs?” to “Remember those gasoline cars?” We’re about three doublings in. Each doubling has taken about two years so far, and it shows no signs of slowing down. Slow down doesn’t usually set in until about 7 doublings in. 3 reasons. - new technology starts as a choice, but soon is the only option you can buy. - the changeover doesn’t start slow and gradually grow. It starts tiny, grows exponentially fast, until things are happening in the blink of an eye, and then it’s done. By the time the change is noticeable, it’s almost complete. - the support infrastructure for the old tech withers away once you hit the middle of the change. The long version ============ Switchovers in general ———————————— Generally speaking, things get replaced on an S-shaped curve, technically called the “logistics curve”. Things start really slowly, grow exponentially from that teeny-tiny base, until about quarter of the market has swapped, and by then, things are really starting to happen fast. Then the changes keep happening fast until the vast majority have changed over and only a few stragglers remain, so things start to peter off, decaying exponentially, until 99% or 99.9% of people have made the swap. Think of the swap over from film cameras to digital cameras. In 1994, I had to go to a lot of effort to buy a digital camera. Less than 10 years later, it was very difficult to buy a film snapshot camera. And now, it’s getting harder to buy a standalone snapshot camera, because smartphone cameras have just about taken over. You can look at similar changeovers that have happened recently - smartphones, cathode-ray TVs and monitors and flat-screen TVs and monitors. First almost no-one has them - the new thing is more expensive, and not as good. Then they get to be only a little more expensive, and not too much worse. And then lots of people make the swap. And the new things gets cheaper, and gets to be on a par. And the support for the old thing starts to disappear. The switchover to Electric Vehicles (EVs) —————————————————————- Around 1 to 2 % of vehicles are electric in the USA and the UK. The first mass-market Battery EV (BEV) was the Nissan Leaf. It hit the market in 2010. They’ve sold well over 300,000 Leafs since then. A decent number, but tiny compared to the number of gasoline cars sold. In the first three years, they sold 100,000 Leafs. In the next three years, they sold twice as many. Later this month, they launch their new model in the West, with a long range, and active battery cooling. It will probably double their sales rate again. In 2012, Tesla started selling their first volume production car. In 2015, Tesla started selling their second volume production car. This year they started selling their third. In the entire period from 2012 to 2017, they sold about 200,000 cars. They sold that many in the first 10 months of this year. In 2010, there was one volume BEV on sale - the Nissan Leaf. Now there are there are 19. In three or four years time, there’ll be 35 to 40. These things grow faster and faster and faster. Once virtually all new cars are BEVs, virtually all used cars are BEVs about 12 years later. Some more details, for anyone who wants them ================================= In 2011, there were two, arguably three on sale. - the Nissan Leaf, the Ford Focus Electric. And the Mitsubishi i-MiEV. In 2012, there were 9 or 10 on sale - the Nissan Leaf, the Ford Focus Electric, Renault Zoe, Renault Fluence, Renault Kangoo ZE, Renault Twizy, Tesla Model S, Toyota RAV4 EV. And the Mitsubishi i-MiEV. In 2013, there were 11 or 12 - the Nissan Leaf, the Ford Focus Electric, Renault Zoe, Renault Fluence, Renault Kangoo ZE, Renault Twizy, Tesla Model S, Toyota RAV4 EV, BMW i3, Fiat 500e. And the Mitsubishi i-MiEV. In 2014, there were 13 or 14 - the Nissan Leaf, the Ford Focus Electric, Renault Zoe, Renault Fluence, Renault Kangoo ZE, Renault Twizy, Tesla Model S, Toyota RAV4 EV, BMW i3, Fiat 500e, Volkswagen e-Golf, Kia Soul EV, Mercedes B-Class electric And the Mitsubishi i-MiEV. In 2018, 19 or 20: - the Nissan Leaf, Renault Zoe, Renault Fluence, Renault Kangoo ZE, Renault Twizy, Now there are there are 19.Tesla Model S, Tesla Model X, Tesla Model 3, BMW i3, Fiat 500e, Volkswagen e-Golf, Kia Soul EV, Chevrolet Bolt, Hyundai Ioniq electric, Hyundai Kona electric, Kia E-Niro, Jaguar I-Pace, Smart forTwo ED, Honda Clarity electric. And the Mitsubishi i-MiEV. With the Audi [Q6] e-tron and Nissan Leaf e.Plus also in production. Over the next three years, it’s likely that Porsche will bring an additional 2 to market, VW an additional 3, BMW and Mercedes and additional 2 or 3, Jaguar-Land Rover an additional 2 or 3, Volvo-Polestar and additional 1 or 2, Ford an additional 1, Fiat Chrysler an additional one, GM an additional one, and Peugeot-Citroen-Opel-Vauxhall an additional one or two. And of course, there have also been a few oddballs, like the G.Wiz, Think, GM EV1, the Mini e. None of them were attempting to be high-volume sellers).

What is the name of the new electric car that is going to go against Tesla?

Well, there are a lot of candidates for what you might mean. Since Tesla is the undisputed market leader outside of China, pretty much everything gets compared to it. Let's do a rundown of the ones I'm aware of that are being called competition to Tesla. Chevy Bolt - Announced a year ago with a concept car, this compact hatchback was shown in a working production prototype at CES 2016. Chevy promises 200 miles of range, a price tag of $37,500 and 50 states availability. It's expected to be on sale late in 2016. Many people think that this car is competition for the Tesla Model III which will be unveiled in March 2016 with expected first deliveries in 2017. That car will have a minimum 200 mile range and a $35,000 price tag for the base model, so some relatively unsophisticated people think that they are in the same category. But the Bolt is a low- to mid-market compact hatchback and the Model III is a compact luxury car, two different segments with two different demographics typically purchasing them. And while the Bolt is peppy with 7 seconds to 60 mph granted to it by electric motors, the Model III will undoubtedly be a lot quicker in the base model and have a ton of upgrades to give it AWD, Ludicrous Mode, extended battery sizes and the like which will make it likely that many sold will be well north of $50K and possibly up in the $60-$70K range. A lot of people who might consider a Chevy Bolt would also consider the base Model III. Also, Chevy has to find a way to deal with the real problem of dealerships not liking to sell electric cars. Faraday Future - Also unveiled at CES 2016, Faraday is a company set up by a Chinese TV mogul. Lots of people have been touting them as a Tesla killer and they've been working up the comparisons by hiring Tesla employees, setting up manufacturing in some of the same states and the like. However, what Faraday showed off in a non-working concept at CES 2016 was a weird single-person hypothetically autonomous maybe aerodynamic lounge chair. It was a collection of memes without any proof of underlying technology. They burbled about alternative business models without any evidence that they actually have a real business model in mind. They have a lot of money, so maybe they'll turn into something real eventually, but they certainly aren't real today. Porsche Mission E - With this concept car announcement, we actually get to something that might actually challenge Tesla's Model S. The Mission E is supposed to be pretty high performance and Porsche actually knows how to do that. It's supposed to be pretty sexy, but what I saw looked more like Photoshop gone wild than any real car, so it's unclear what the real product will look like. It's supposed to charge faster than a Tesla too, but there is zero evidence of Porsche or anyone else building a Porsche Charging network, so while this may be possible in theory or in a handful of locations, it's not like Tesla's Supercharger network which is working to make itself ubiquitous. That's actually the part that baffles me. Why not just use the Supercharger network and get in bed with Tesla on that? Fit for purpose instead of going yet-another-charging direction. Maybe they'll get their heads on straight. Meanwhile, by the time the Mission E gets to market, Tesla will likely have the Model S, X and III on the market, and the Mission E will only really compete with the fully kitted out Model S. Audi E Tron Q6 - Audi have been promising an all electric E Tron for a while, and I heard rumblings somewhere that you could actually pay them to build you a boutique one off if you wanted to shell out the coin badly enough. They do sell a hybrid or two under the E Tron brand currently. Now they've unveiled an all electric SUV which would be in the same category as the Tesla Model X. Luxury SUVs and cross overs is actually a reasonably big and growing market, so an electric Audi SUV would be competition for the Tesla Model X. But not for the Model S or the Model III of course. And it will be really just more competition for the increasingly outclassed internal combustion SUVs. It's supposed to be on the market in 2018. Mercedes - In a recent announcement, Mercedes promised to massively accelerate their electric platform with not one car in 2018 as previously stated, but four cars in 2017. We'll see, but Tesla has been eating Mercedes market and mind share with its cars, so Mercedes has to step up to the plate. Aston Martin RapidE - This concept car was unveiled in late 2015 and is apparently being funded by deep pockets from China. It's expected in maybe 2017 or 2018, and since Aston Martin does great work with grand touring cars it's very reasonably a direct choice between it and the Tesla Model S. But once again, not the Model X or Model III, and certainly not the 2019 Roadster that's been announced with Maximum Plaid mode. VW - Well, the diesel test fixing scandal has actually lit a fire under the company, kind of. They have finally given their head a shake, realized that internal combustion isn't the future but the past and barely the present, and committed to a full electric-only platform and series of cars. But the ongoing costs associated with the scandal mean that the funding commitment is pretty light. We'll see. BYD - The Chinese company BYD is actually on the market today with an electric car it's targeting at fleet vehicles in the rest of the world, mostly taxis, and also electric buses. However, in China the BYD Qin is crushing electric car sales, outselling everything else. This is a story that the rest of the world is missing, that the 1.3 billion people in China are going to electric transportation pretty rapidly and doing it with their own brands we don't hear about. Expect new brands out of China to replace old internal combustion brands that don't radically transform their fleets. Basically, there are a lot of car companies that seem to have finally woken up to the reality that fully electric drive trains are the only viable path for regulated carbon and polluting emissions that also offers what consumers want. Most of them are being touted as competitors for Tesla, but they are really competitors for the incumbent internal combustion cars and brands and are validating Tesla.

Why are Tesla sales going down?

It could be very likely that the reason is because over the next few years a massive number of long-range electric cars will be on the market, often at prices subsidised by profits from their makers conventional vehicles - which is an option that Tesla does not have. This will mean much cheaper electric vehicles with longer ranges and on par performance. In addition, it is worth noting that this will place enormous pricing pressure on Tesla (hence the speculation around Tesla going bankrupt) though perhaps Elon’s goal was simply to get EV’s on the mass market and be remembered as a pivotal player in making this happen? A quick look at what is coming and why many are simply choosing to wait for either a cheaper electric vehicle with more range, a more expensive electric vehicle for bragging rights (Porsche, Maserati etc); or somewhere in the middle. Chevy Bolt (available now) $30,000 cheaper than the least expensive Tesla, same interior passenger space and has 20 more miles of range. Audi Q6 e-tron & A9 e-tron coming in 2018 with 300+ miles of range. Porsche Mission E Porsche Cayenne Coupe Electric VW’s new electric car will cost less and go much farther than Tesla’s Model 3. BMW, Jaguar, Ford, Honda, Mercedes, Hyundai , Mazda etc all have electric cars coming out in the next 1–3 years.

Which of the upcoming electric cars of 2019 in India are well suited for long journeys between cities?

1. Audi E-tron Sportback (2019) The Audi E tron Sportback made an initial appearance at the Shanghai motor show in 2017. The concept car was a sneak peak at what would be coming down the road in 2019. It’s about the same size as the brand’s Audi A7 , along with the coupe styling feature, but there will be a few notable changes. The driving position will be raised and it will assume a more aggressive stance and detailing as seen in SUV styling. If you’re concerned about the power, it comes with three electric motors that will boost the hp to 486 and when you accelerate, you’ll move from 0 to 62 in about four and a half seconds. 2. Jaguar XJ (2019) Jaguar is getting ready for the reveal of the new XJ for 2019, which will replace its XJ luxury car with an all electric platform and no offerings for diesel or petrol alternatives. It’s the car that kicks off a new chapter in the story of the automaker. Jag will offer a five door hatch model which is a departure from the four door saloon. 3. Mini E (2019) This will be the new revelation for the Mini experimental car that was produced in 2009 and 2010. Early models were only let out in a limited number for the purpose of testing trials. With the perfected version that is coming some ten years later, the fully electric new 2019 Mini E is poised to go on sale to the public with a more generous supply available. They’ve redesigned the previous experimental with a new type of battery technology that is a vast improvement over the original. 4. Tesla Model 3 (2019) Elon Musk’s vision is coming to a dealership near you with Model 3 all electric car for 2019. In fact, if you’re interested in owning one for yourself, now is the time to place your order because the right hand versions are scheduled to start production in 2019. The Model 3 will offer a ton of premium options that you’d expect to find in the Mercedes C class, the Audi Ar and the BMW luxuries, but for a far more affordable price tag of $35K in British pounds. 5. Volvo XC40 Electric (2019) Volvo is throwing its hat into the ring with their first all electric car for 2019. We’ve been told that the chassis of their smaller SUV will take its inspiration from the new XC40. Volvo’s playing coy with this new line for the brand and they’re not yet releasing any other details so we’ll have to wait until the spycams can pick up a little more info. 6. Nissan IDS (2019) all-electric concept with autonomous features Nissan will have a new all electric with some amazing new technology in the EV arena. Achieving a leading position in current automotive technology, the Nissan brand is surging ahead with an integration of advanced vehicle control with new innovative safety technologies. They’ve synthesized all this with the most recent in AI technology to create a new form of autonomous drive technology that boasts a practical approach that is applied to real world driving scenarios. Taking the lead in such a serious manner is going to cause a chain reaction among the competition and they’ll all have to step up their games to keep up. The concept car was unveiled in 2017 with production scheduled for the 2019/2020 market year. 7. Audi Q6 e-tron quattro SUV (2019) The Q6 e-tron Quattro SUV made its first appearance to the world as a concept at the 2015 Frankfurt Motor Show. Tesla had thrown down the gauntlet and Audi was obliged to answer with this new all electric model that called them on the Tesla X. The brand has some serious plans to produce between 2 to 3 million of these by 2025. They claim that the Q6 will offer a range of over 310 miles on a single charge and it’s slated to come at a price tag of $75K. 8. Porsche Mission E (2019) The Mission E is the first all electric vehicle bearing the Porsche branding . The concept vehicle features an impressive design that is awing onlookers getting their first glance and it’s been honored with the Concept Car Design of thee Year at the 2016 Geneva International Motor Show. In a slick move to try to keep up with what is believed to be a new Porsche phenomenon, Elon Musk’s crew scooped up the designer that is responsible for the interior or the Mission E. It is estimated that the all electric car will produce a range of more than 310 miles on a full charge, but that’s not the most impressive aspect of the new Mission E. The acceleration is rumored to be pegged at just 3.5 seconds from 0 to 60 mph. It’s incredible speed and evidence of how far they’ve come in EV technology with regards to performance. The new charging system for the Mission E uses an 800 volt format that gives it an 80% charge in a scant 15 minutes. Porsche plans to produce 20,000 of these units a year. 9. Mercedes-Benz Generation EQ (2019) The new Generation EQ is also a first for Mercedes-Benz . The first to be totally built by the manufacturer from the ground up in an all electric format, that is. Previous models features Tesla power trains but that’s a thing of the past with the Generation EQ. This car is the Mercedes response to the Jaguar I-Pace. It’s estimated to offer a range of 310 miles on a full charge. It’s one of the less expensive and smaller Mercedes offerings in an all electric SUV platform only, and the price is expected to be set around $55,000. 10. Aston Martin RapidE (2019) The new Aston Martin RapidE is their version of the all-electric variant of the RapidE luxury Sedan. The company collaborated with LeEco and took investment on the development from a Chinese group of investors associated with Faraday Future to speed the production timeline. Their being mum on the detailsl but what we know is that the new RapidE all electric for 2019 will have a 200 mile range with over 800 horsepower and it will sell for $200,000 to $250,000. It will be a luxury vehicle that is rumored to come with the stated price with guesses all the way down to $40,000, but we’re seriously doubting this.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron q6

  • Q

    ประเภทน้ำมันเชื้อเพลิงของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กฤตกร มานะดี

    มีประเภทน้ำมันเชื้อเพลิงและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    เซ็นเซอร์ตรวจจับการชนของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Tee Rayong

    มีเซ็นเซอร์ตรวจจับการชนและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ฝาครอบล้อของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Keawjai Chaihong

    มีฝาครอบล้อและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก