แท็ก

audi 7 e tron

บทความที่เกี่ยวข้อง audi 7 e tron

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

อาวดี้ประเทศไทยจัดแคมเปญให้ลูกค้าได้เลือกมาขับก่อนใคร จัดแคมเปญพิเศษให้ทุกรุ่น ผ่อนสบายๆ สูงสุดนาน 7

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

(บีเอ็มดับเบิลยู เอ็กซ์6) ขณะเดียวกัน ล้อขนาดใหญ่ชวนให้นึกถึงรุ่นพี่อย่าง X7 (บีเอ็มดับเบิลยู เอ็กซ์7)

ดูเพิ่มเติม

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

New 2020 Audi A5 เปิดตัวในไทย 4 รุ่นย่อย เคาะราคาเริ่มต้น 2.699 ล้านบาท ถูกลง 6-7 แสนบาท

รวมทั้งหมด 4 รุ่นย่อย พร้อมด้วยราคาพิเศษที่ลดลงไปกว่า 6-7 แสนบาทในแต่ละรุ่น เพื่อเอาใจผู้บริโภคชาวไทยที่ต้องการรถยนต์หน้าตาโฉบเฉี่ยว

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

) พร้อมทั้ง Suzuki Ciaz (ซูซูกิ เซียส) Suzuki Ertiga (ซูซูกิ เออร์ติก้า) Suzuki XL7 (ซูซูกิ เอกซ์แอล7)

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

รีวิวโพสต์ audi 7 e tron

Personal EV Top 10 Ranking: accounting for $, efficiency, performance, software, beauty(available now)(1) @Tesla Model S(2) Model Y(3) Model 3(4) Model X(5) @NIOGlobal ES6(6) @Porsche Taycan(7) NIO EC6(8) Audi E tron(9) @Ford Mach E(10) Jaguar i pace$TSLA $NIO $F

7 reasons why the #Audi #e-tron is better than a #Jaguar I-Pace or a #Tesla Model X

Very Audi A6/7 ish yes! VW group will have to go from Audi e tron GT to A6/7 etrons quickly if they want to keep their customers, but VW haven't done their homework that good I think..

奥迪A3 g-tron感觉有点不伦不类,实际就是两类燃料供给,所谓最大1300km续航里程两个容量7公斤天然气的管子最多贡献400km,还不如特斯拉model S。所谓Audi E-Gas不就是电解水制氢气嘛,说到底多此一举。

#Asphalt8: #Audi #aUDIR8 #E-tron SE #Asphalt8Multiplayer SINGLE TANK #7 http://youtu.be/Z4P1XUEQicM?a

Bob, with all due respect, you’re full of , here’s a fact Bob....no car company has been able to produce an electric car that outperform Teslas 2012 Model S....It’s frickin’ 2019 Bob! Nobody today can beat Teslas 7 year old car! Jaguar I-Pace and Audi E’tron suck balls!!!

Kiwi here. Nz govt has recently replaced their ministerial cars (7 series diesel) with audi e tron. So they are definitely front footing this

#Audi #e-tron w 175kWh fastchargers: 204 starting range, charge again after 170 for extra 160, once again after 170 for 160 and arrive with 24 leftover miles. Driving time: 7:49h, charging time approx 2x0:36h=1:12h. Total: 9:01h.

I looked at the Norwegian numbers. E tron: for sale 140 cars (53 from Audi dealers)(22 under 1k km)Total registered: 5095 So only 2,7%I pace: For sale 153 cars (76 from jaguar dealers)(35 under 1k km)Total registered: 2969So 5,15% Source: ofv and Finn

รีวิว Q&A audi 7 e tron

Is Tesla cars’ design one of the major factors that makes people buy a Tesla?

Not anymore. At first it certainly was. This is what electric vehicles looked like before Tesla came along. This is the Th!nk City, a Norwegian EV that was in production between 2001 and 2012. It had a range of 160 km, 46 hp and a top speed of 110 km/h. Now, you may or may not like the design, but I would hardly call it sexy. This is a 2010 model Buddy, another Norwegian car (don’t ask): Let’s just face it. EVs pre-Tesla were tiny, slow and not particularly good-looking. And here is what the Tesla Model S looked like when it was introduced in 2012: It had a range of around 400 km and over 400 hp, 7 seats, good storage capacity, was affordable and it looked amazing compared to every other EV that had come before it. It totally blew people away. Fast-forward a decade, and the Model S looks like this: Pretty much the same car in terms of design. It’s undergone a couple of facelifts, but nothing drastic. The current Model 3 looks like this: More of the same really, just a bit smaller. And here is the current Model X: Again, the same design just in a different size. At this point, the design of Tesla cars have become a bit, dare I say it, boring. There is really no innovation in the design department. Meanwhile, the competition among good-looking EVs have become quite stiff. Here is the Audi e-Tron: The Jaguar I-Pace: And of course the Porsche Taycan: These days, I would say people don’t buy Teslas for their design, but for the technology and the incredible performance. When I talk to Tesla owners, they talk mostly about the software and the cool features of the car. The design is neutral, and no one would look twice if they saw a Tesla at this point.

Why should I buy Audi e-tron vs Tesla cars?

Personally, I wouldn’t suggest buying an Audi i-tron vs a Tesla unless there were some special situation involved. My favorite EV car guru, Bjørn Nyland, says the e-tron would be his second choice car. He drives a Tesla Model 3 Performance (previously a Tesla Model X and before that a Model S). First you need to catalog your requirements, what kind of driving you do, what kind of passengers and cargo you are carrying, how much range you need, how big your garage is, your budget and so on. I drove a Tesla Model S for a couple of years and now a Model 3. I’m a big fan of Model 3. Model 3 has better performance, better range, charges faster and costs a whole lot less than the e-tron. But Model 3 has less cargo space. If you need to seat 7 people than Model X is your only option. If you need to tow, it’s Model X or e-tron. If you want to drive 250 miles without charging, you’ll need a Tesla (e-tron EPA range is 204 miles—my Model 3 is 325). E-tron is less efficient than any Tesla (e-tron gets 74 MPG equivalent vs 133 on a Model 3 Standard Range Plus). You’d save $400 a year just on electricity. Audi e-tron is going to have a more “luxurious interior” than any Tesla. Also e-tron has some off-road capability while Tesla cars aren’t generally considered off-road vehicles. E-tron has air suspension as to Tesla Model S and X, but not Model 3. And of course Tesla cars have the promise of autonomous driving in the future.

Why should I buy Tesla Model X instead of Audi e-tron?

The biggest factor that could sway your decision in favour of the E-tron would be the exterior. Does this look better than this? If you really dig the E-tron's exterior, just buy it. If not, it's better to refrain. Other than subjective reasons like exterior, the Model X is superior to the E-tron in nearly every other metric but build quality and interior. Efficiency and range: The Model X has 325 miles of range with a 100 Kwh pack. The E-tron has 204 miles with the same sized pack. Charging: Model X charges at up to 200 Kwh, E-tron at 150 Kwh. Model X has On-Route Battery Warmup which cuts charge times by 50%, E-tron does not have this feature. Admittedly, E-tron charge curve maintains max charge rate for a longer period. Thus, full charge is likely faster than Model X. However, 75% of EV charging occurs at home, so that feature is pretty much useless. Performance: The E-tron does the 0–60 mile Sprint in 5.5 seconds. The Model X Long Range does it in 4.4 seconds. Top speed of E-tron is at 124 mph. Model X's is at 155 mph. Practicality: Audi's E-tron has up to 1755 litres of cargo space while Model X has a maximum of 2500 litres. Model X also seats 7 while the E-tron only seats 5. Technology: The Model X has a massive 17 inch touchscreen, with Google Maps integration, a Chromium based web browswer and Deezer/Spotify streaming. While the E-tron has a smaller screen at 10.1 inches, it has many more features than Model X. Here's an excerpt from Audi, “With the City assist package, features including the crossing assist , cross traffic assist rear as well as lane change and exit warning provide for safety. Audi pre sense 360° – the combination of Audi pre sense front , rear and side – is also on board. This system detects collision hazards within system limits and initiates targeted protective measures, from full braking to tensioning of the seat belts. Some assist systems are bundled in special packages, others are available separately. Among the latter are the night vision assist and the 360 degree cameras .” Autopilot: Audi's range of assist systems could be made obselete by Tesla's system. Rated best by Consumer Reports, it aims for Full Self Driving by late 2021. Supercharger: This is Tesla's Supercharger network. This is Electrify America's network. It's gonna take a while. And even when completed, it won't be as extensive as Tesla's Superchargers. Interior: Audi E-tron blows Model X out of the water in this category. Heated and cooled massage seats are just objectively better than Model X's “just heated" seats. However, Model X has an interior refresh coming up so it's hard to say the extent of superiority Audi would hold after Fit and Finish: Vs Nuff said. Model X recently re-tooled to improve alignment though I don't think they could go from 90s Kia to Audi perfection. Price: E-tron starts at $75,000 with tax credit. Model X starts at $84,500 without. That's definitely a plus. E-tron or Model X? That all depends on the above.

I have a Tesla Model S. Has anyone noticed that the road and wind noise is much greater in the Tesla than other comparable cars like BMW and Mercedes? Those cars are much quieter.

German Automobile club ADAC frequently does tests with all new cars, and measuring the noise level insides the cabin at 130 kph (80.8 mph) is a standard procedure. The Tesla Model S was measured with 69 db, which is mediocre for a luxury sedan. Some other cars for comparison: Porsche 911 Carrera Coupé S 71.2 db Renault Zoe Intens (Subcompact electric car, 2018 model) 70.1 db Tesla Model 3 LR AWD: 68.7 db BMW i3 (compact electric car) 68.7 db VW Golf 2.0 TDI Turbodiesel: 68 db Tesla Model X 100D: 67.8 db VW e-Golf (electric): 67.5 db Ford Focus EcoBoost 1.5 (three cylinder engine): 67.5 db Toyota Prius Plug in 68.5 db Mercedes S 350 BlueTEC (Turbodiesel, 2013 model): 63.7 db BMW 745e (petrol engine, plugin hybrid, 2020 model): 62 db Audi E-tron 55 quattro (electric car, 2019 model): 63.8 db ADAC points out that all tested Teslas lack a proper sound insulation. They are very silent at low speeds but too noisy for their class at high speed. In the report of the Tesla S, ADAC also mentioned that there are some annoying sounds from the drivetrain which would probably be covered from the sound of an IC engine, but the car does not have one. The BMW 745e was the quietest car I could find. It is 7 db quieter than a Tesla S. That means that it is almost half as loud as a Tesla.

Is Tesla about to crash and burn? I keep hearing a lot of doom and gloom about Tesla. Is it as bad as they say, or fake news?

It’s not fake news, but it is a very pessimistic twist on the facts. Tesla’s first quarter for 2019 was below expectations. It probably shouldn’t have been a surprise for several reasons, but it depressed the stock. Some say Tesla has reached a “demand cliff” but they ignore the fact that all car companies slack off in the first quarter, Tesla is in transition shipping Model 3s to Europe and China, and Tesla has still not shipped the car that everyone is waiting for, the $35,000 Model 3 Standard Range. Another bit of negative news was that Tesla’s head of power trains has moved to Apple, boosting speculation of an Apple car. And in general the very long list of upcoming competitors (“Tesla killers” some say) might lead some to think Tesla was in trouble. I’ve been looking at each of these new BEV entries, and there are problems with all of them. In my mind, the best of the lot was the Audi e-tron that we understand will be released in the US around this month, but there is some terrible news about the e-tron—the EPA tested it and it has only 205 miles of range with a 95 kWh battery pack. My old Model S gets 249 EPA miles with a much smaller 75 kWh battery pack and my Model 3 gets 325 miles with a 75. There is a serious efficiency issue there. And the e-tron costs about twice as much as my Model 3. That’s not a recipe for a Tesla killer, even with its optional seat massager. It’s also an open secret that traditional car dealerships do not want to sell electric cars because it cuts into their maintenance revenue stream. There is an anecdote that someone went to one of the Audi e-tron events in the US, checkbook in hand, but stayed for two hours unable to find anyone with an interest in taking his order. He left. Update: April 15, a week after the original answer, I bought Tesla stock. I did that for a few reasons. The stock is down today ($261.27) Tesla has scheduled a major webcast on its full self-driving technology for April 22. The fact that this is happening suggests a major announcement and some breakthrough in this area which I think is important for the success of the company) Tesla announced that going forward it was not going to write leases allowing customers to buy the cars at the end. Tesla will take the cars back and use them for a future autonomous ride-sharing service. This could be disruptive for Uber and Lyft, since Tesla would have a huge cost advantage. Fiat Chrysler is paying Tesla hundreds of millions of dollars for zero emissions credits in the EU Model 3 sales in Europe have been strong It turns out that slow deliveries of Model 3 in the first quarter of 2019 were not due to a demand plateau, but a constraint on batteries. All the other EV offerings announced have one thing or another wrong with them—too expensive, poor range or poor performance. And they will never drive themselves. This video of Musk and a leading MIT autonomous driving researcher:

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi 7 e tron

  • Q

    แรงบิดสูงสุด (นิวตัน-เมตร)ของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Kaewhom

    มีแรงบิดสูงสุด (นิวตัน-เมตร)และรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    เซ็นทรัลล็อคของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ชินณพัฒน์

    มีเซ็นทรัลล็อคและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบกันสะเทือนด้านหลังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีระบบกันสะเทือนด้านหลังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก