แท็ก

audi e tron 300 kw

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron 300 kw

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

ส่วนภายในบุนวมนิ่ม พร้อมระบบความปลอดภัยครบถ้วนตามสมัย คาดราคาทะลุล้านLexus UX300e2021 เลกซัส ยูเอกซ์ 300

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

ดูเพิ่มเติม

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

ลองของแท่นชาร์จไฟ 50 kW ที่ EGAT ประทับใจทั้งความไว สถานที่และเจ้าหน้าที่ที่ดีเยี่ยม

ซึ่งเป็นหัวชาร์จของลีฟ หรือ Type-II ของ MG ZS EV (เอ็มจี แซดเอส อีวี) ก็มีปกติแล้วที่ตู้ที่แรงสุด 90 kW

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

e ราคา 3,490,000 บาท2021 เลกซัส ยูเอกซ์ 300 อี รถครอสโอเวอร์ขนาดเล็ก ที่มีจุดเด่นด้านดีไซน์เปรี้ยวสุด

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

1st Impression 2021 Mercedes-Benz E300 e AMG Dynamic เพิ่มของเล่นท้าชน 5-Series และ A6

เมื่ออดีตเจ้าตลาดขาใหญ่อย่าง Mercedes-Benz (เมอร์เซเดส-เบนซ์) สั่งอัพเกรดอุปกรณ์มากมายให้กับ Mercedes-Benz E-Class

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

e-tron ได้หรือไม่ก็ต้องรอดูกันต่อไป แต่ก่อนที่จะไปวิเคราะห์ ทาง AutoFun จะพาไปรู้จัก Lexus UX ก่อนที่จะกลายเป็น

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

รีวิวโพสต์ audi e tron 300 kw

(Audi e-tron-Prototyp im Rekuperationstest) 8.8.2018. Der Audi e-tron-Prototyp vereint enorme Kraft mit hoher Effizienz. Mit einer Systemleistung von bis zu 300 kW beschleunigt der vollelektrisch ... - auf My Bavaria - Das Bayern-Magazin - - #A3

#Audi:highly efficient e-tron-quattro technology:300 kW of power - only consumes 1.9 l/100 km (123.80 US mpg) fuel

รีวิว Q&A audi e tron 300 kw

Why do people buy Tesla when it is much more expensive than other electric cars?

Why do people buy Tesla when it is much more expensive than other electric cars? Let’s distinguish. There are some significantly cheaper EVs like Renault ZOE, VW e-UP, VW e-Golf, Hyundai Ioniq, earlier Nissan Leafs - and I’ve missed quite many, but they fall in the same category. Look at them how they perform. EV Database Not only that they have a fairly limited range, their “rapid charging” is anything but rapid. Charging at 50 kW is the theoretical limit, they mostly charge at 35–45 kW, some struggle even to get there. Just for people who don’t know, Teslas charge at 100–150 kW and go even beyond. Bjørn Nyland took several of them on a 1000 km road trip. While Teslas are able to have an average speed of 100 km/h or very close to it, including charging, driving on normal European freeways with speed limits of 120–130 km/h, all cars that I mentioned earlier have an average speed of 70 km/h, anything beyond is already an achievement. Which clearly shows - they are just suitable as a second car in the family, a daily-commute workhorse and suitable for people who never drive beyond 300 or 400 km per day - or they just accept that charging will take “forever”. Then there are cars that may come close-er. Chevrolet Bolt, Hyundai Kona, Kia e-Niro, Jaguar i-Pace, Audi e-Tron, Mercedes Benz EQC. There will be some newcomers in 2020, Ford Mach-E, Polestar 2. They are not in a different category, they may come even close in range. Where they fail is once again a combination of efficiency, ability to rapid charge, range, price, also production numbers. And with the exception of the e-Tron (and the prohibitively expensive Porsche Taycan) they can’t even get close to charging speeds that Teslas have. i-Pace, e-Tron, EQC - they have better soundproofing. They may have a more premium interior while others have no advantages at all. But once you compare the whole package, maybe add also the well distributed, maintained and simple to use Supercharger network, Teslas are simply the better choice. Some also add that Teslas are quicker - and they are. A better Autopilot. To me, this is just an added bonus. Competitors fail at fundamentals. You go for a competitor only if it matches your driving profile - and you really care that it is cheaper. In any other case, Teslas have no really competitive alternatives.

What is the future of electric cars in India?

Here is the list of Upcoming Electric CARS in INDIA in 2019 Mahindra KUV100 Electric Mahindra KUV100 Electric Launch Date & Price- KUV 100 Electric is Launch in India in mid-2019. Its Showroom Price in Delhi is between 8 Lakh to 10 Lakh. This car is coming in SUV body Style. Mahindra KUV 100 Electric car is also called the eKUV100. Mahindra KUV100 Electric Overview- Design and Specs- KUV 100 Electric comes with features such as Power Lock and Anti-Lock Braking System. eKUV100 is powered by a 3-phase AC induction 31kW electric motor coupled to a lithium-ion battery. It boasted of a claimed range of 140km and was equipped with fast charging. Thanks to which, the battery could be juiced up to 80 per cent in less than an hour. This Suv is First Electric car by Mahindra. This SUV comes with 5 seating space. Audi E-tron Audi E-tron Launch Date & Price- E-tron is Launch in India in September 2019. Its Showroom Price in Delhi is 1.5 cr. This car is coming in SUV body Style. Audi E-tron Overview- Design and Specs- E-tron comes with features such as Power Lock and Anti-Lock Braking System. This SUV comes with 5 seating space. The rear of the SUV is characterised by a sloping roofline along with the LED taillights which run across the boot of the SUV. This SUV comes with Fully Automatic Transmission. The Audi E-Tron SUV gets two electric motors, one on each axle. The one on the front makes 125 kW while the rear motor makes 140 kW, with the combined total of 265 kW or 355 bhp. The peak torque output is 561 Nm. In this car, the power output goes up to 300 kW or 408 bhp. The Audi E-Tron SUV has a range of 400 km on a single charge according to the WLTP cycle and can touch a top speed of 200 kmph. Nissan Leaf Nissan Leaf Launch Date & Price- The Nissan Leaf is Launch in India in March 2019. Its Showroom Price in Delhi is 12 Lakh. This car is coming in Hatchback body Style. Nissan Leaf Overview- Design and Specs- Leaf comes with features such as Power Lock and Anti-Lock Braking System. This Hatchback comes with 5 seating space. The Leaf gets a new e-Pedal system which will accelerate, decelerate, stop or hold. This one-pedal technology allows the combination of speeding up, slowing down and braking, all with stepping on the one-pedal function. Power output stands at 148 bhp and there's a torque of 320 Nm on offer. The new 40kWh battery pack gets more energy capacity without increasing its size. And Charging time is 8 hours to 16 hours depending on the power capacity and the Leaf also gets a quick charging feature which can give 80 per cent battery time in 40 minutes. The Leaf will be the first Nissan vehicle to feature the ProPILOT Park system, which will help the driver to park in tight spots by taking over the steering wheel. Hyundai Kona Hyundai Kona Launch Date & Price- Kona is Launch in India in August 2019. Its Showroom Price in Delhi is 25 Lakh. This car is coming in SUV body Style. Hyundai Kona Overview- Design and Specs- This Hyundai Kona comes with features such as Power Lock and Anti-Lock Braking System. This SUV comes with 5 seating space. The headlight design remains sharp like the conventional version. Power on the Hyundai Kona Electric comes from a range of engine options. There is a 39.2 kWh battery that can travel up to 300 km in a single charge. This version uses a 99 kW electric motor with 134 bhp and 395 Nm of peak torque, can hit 0-100 kmph in 9.2 seconds. Hyundai Kona top speed is 155 kmph. For more details, you can click this link

Why have Jaguar and Audi's electric SUVs failed to put a dent in Tesla's electric car dominance?

So for the last decade, whenever you bring up electric cars, everyone’s first response is “range anxiety this, range anxiety that”. The average person, when presented with an EV, has been conditioned by media reports and their own ideas about their vehicle usage, that they are VERY concerned about having enough range. So now… Jaguar I-Pace: 234 miles for $69,850 Audi E-Tron: 204 miles for $74,800 Tesla Model S: 370 miles for $79,990 Tesla Model X: 325 miles for $84,990 Tesla Model 3 Long Range: 310 miles for $47,990 Tesla Model 3 Short Range: 240 miles for $39,990 Tesla Model Y Long Range (next year): 300 miles for $48,000 The second aspect of range anxiety is how long it would take to charge if you actually do need to wait around for it, like on a long trip: Jaguar I-Pace: Rated for 100 kW fast charging, about 0–80% in about 45 minutes. Audi e-tron: Rated for 150 kW fast charging, about 0–80% in just over 30 minutes Tesla Model S and Model X: Rated for 200 kW fast charging, about 0–80% in 25 minutes. Tesla Model 3 and next years Model Y: Rated for 250 kW fast charging, about 0–80% in under 20 minutes. Do you make a habit of paying more money for less of the products’ most important specs? Or paying slightly less money for WAY less specs? The recent non-luxury efforts (especially Chevy Bolt and Kia Niro) actually compete far better on range for the price against the base Tesla Model 3 and the upcoming Model Y. However they all support only 80 kW fast charging, while the Model 3 and Y support 250 kW fast charging. All except the Model 3, however, are suffering from severe battery shortages and may be hard to come by. I think the Chevy Bolt has gotten better, but the others all have waiting lists of months for the long range models that compare with the base Model 3.

What would motivate you to buy a Tesla electric car in 2020?

What would motivate you to buy a Tesla electric car in 2020? 1. It would be a good local charging infrastructure where you can charge an EV almost everywhere (like Netherlands has) - this would be the biggest motivation. Richard Petek's answer to Which country has the best electric vehicle (EV) charging infrastructure? Amsterdam, Netherlands. Source: Plugshare.com 2. Of course it is the purchase price of good EVs like Tesla Model 3 or Model Y. I know that those cars pay off themselves with lower charging cost and significantly less maintenance, but it would take about 15 years for me since I don’t drive a lot. But on the other hand I don’t want a car with a small battery wehre I would need to make annoyingly many charging stops to get somewhere. One stop every 2 hours is excellent, one every 1,5 hours is somewhat OK, one every 1 hour of driving on a freeway is simply an annoyance too much. 3. Range. Range isn’t really an issue anymore. Any car that has an EPA range of 400 km (250 miles) is OK - for those who don’t know it, this is the range at approximately 90 km/h (55 mph). At freeway speeds of 120 km/h (75 mph) this drops to 300 km (roughly 200 miles), in winter this drops to 250 km (160 miles). Since nobody drives from 100% to 0%, it actually requires charging stops every 150–200 km (100–130 miles). While for some people this might be a problem, for me this is already OK. Of course, a bit more won’t hurt either, so a Model 3 / Model Y Long Range is even better at that point. 4. Rapid charging speed That’s the point where most EVs differentiate. Teslas are great, all charge at 120 kW and more, some go for a short time to 200 kW or even more. Even the cheapest Model 3 SR+ can briefly go to 170 kW. No current competition does that - with the exception of the extremely expensive sports car Porsche Taycan (which is, by the way, the most inefficient EV on the market) and the quite expensive Audi E-Tron, which is fairly inefficient too. Teslas really have no competition, so that’s the point where Model 3 and Model Y really shine. For those who want to nitpick, yes, Audi e-Tron is a competitor, but it has significantly less range. And it is expensive. The only non-Teslas might be the new kids on the block, the Peugeot e-208 and the Opel Corsa-e . Both are in the B- / supermini segment which should supposedly charge at up to 100 kW. If this is true, they should be an interesting smaller alternative (mostly for the European market), if not, they are just another marketing miss. We’ll see. Last note: just a few days ago has the Ionity rapid charging network significantly risen its charging prices - to EUR 0.79 per kWh (including VAT). IONITY - WHERE & HOW Luckily there is Tesla which charges on its Supercharger network significantly more reasonable prices, on average only 40% - 50% of it. Tesla Supercharging Tesla shows the way that the only way to really go electric is - Tesla. Everybody else just shies away its customers.

Would they ever build an electrical car that a person can fully charge while grocery shopping?

Thank you Marc for the question. As other answers here have noted, this is already possible with some cars, provided that the charging station can deliver adequate power (few can, today). However what’s interesting about the question is that going to the supermarket to charge doesn’t fit any common vehicle usage patterns I’m aware of. Electric car drivers tend to charge opportunistically, not when they absolutely need it, just when charging is available where they park. And most still do the majority of their charging at home, because that is where the car is parked the most. On the other hand, if we drive to a gas station to fill up a gasoline-powered car, we normally fill to the top because we don’t want to have to go back soon. There’s no real reason to go to a gas station other than to buy gas. I know you can also get snacks and beverages, but there are many other places for that. It’s a matter of convenience. I charge my car to full if I am taking a long trip. Grocery shopping is not a long trip for most people. I have a large supermarket one mile from my driveway. This supermarket does not have a charging station, but if I want to drive 2–4 miles out of my way, there are two other grocery stores that do offer EV charging. I don’t normally go there because my time spent driving is worth more than a couple of kWh of electricity. So, I’ll use the charger if it is there, and not occupied by someone else. Not to charge fully, if I get enough electricity so that I return home with more range than when I left, I’m getting ahead. Putting high-powered charging stations at supermarkets in general doesn’t make a lot of sense, unless it is located off a highway or major crossroads. EV drivers need powerful charging stations to get a fast charge when they drive a long distance, like 300 miles or more. And if they are, they won’t be looking for grocery stores to shop at. People use grocery stores closer to home, often needing only a few miles of range to return home. That said, the Meijer store in Roseville, Michigan now has Tesla Superchargers and also a row of CHAdeMO / CCS charger ports provided by Electrify America, up to 350 kW. Those are some of the best available. I’m sure this location was chosen because it is located within a mile of the I-94 expressway, a major Detroit-Chicago thoroughfare. So, there are always exceptions! If you visit this store with an Audi e-Tron you can indeed charge from 20% to 80% full in 30 minutes, while you shop. That’s enough for over 200 miles of driving.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron 300 kw

  • Q

    ระบบความปลอดภัยอัจฉริยะของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีระบบความปลอดภัยอัจฉริยะและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ประเภทเฟืองพวงมาลัยของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    อ้อม เผ่าทอง

    มีประเภทเฟืองพวงมาลัยและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบช่วยควบคุมการทรงตัวขณะเข้าโค้งของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    จิ๊ป คับ

    มีระบบช่วยควบคุมการทรงตัวขณะเข้าโค้งและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
หน้าหลัก