แท็ก

บทความที่เกี่ยวข้อง audi le mans e-tron

Toyota GR Super Sport Concept สุดโหด 1,000 แรงม้า คาดผลิต 20 คันเปิดตัวปีหน้านี้

Toyota (โตโยต้า) กำลังซุ่มพัฒนารถซุปเปอร์คาร์รุ่นใหม่ โดยมีการออกแบบาจากรถแข่งในสนาม Le Mans ที่สามารถขับขี่บนท้องถนนได้จริง

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

รวม 10 หนังดัง ที่คนบ้ารถต้องฟิน เน้นแข่งรถเป็นหลัก สร้างจากเรื่องจริงก็มี

Ferrariหนังที่สร้างจากเรื่องจริง ของประวัติการแข่งขันระหว่าง 2 บริษัทยักษ์ใหญ่ ที่สร้างรถสปอร์ตมาเอาชนะกันในสนามรายการแข่ง Le

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ดูเพิ่มเติม

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

รุ่นรถที่เกี่ยวข้อง Audi E Tron

รุ่นรถของคู่แข่ง Audi E Tron

รีวิว Q&A audi le mans e-tron

What are the biggest sports/super car races?

You won't find the cars you're thinking of racing together ... the WEC (Le Mans etc.) cars are officially called prototypes and are one-offs with a bewildering array of tech. Audi's R18 e-tron has rear wheel drive diesel, with front wheel drive regenerative electric power. There are one make series for some production supercars, notably Porsche Cup and Ferrari Challenge.

Are cars designed to be able to drive for 24/7?

Interesting question. Engine could be idling for 24/7, as long as it has fuel, but we’re talking about driving here. And as for normal cars, well there are risks. But these cars, yes: Porsche 919 Hybrid Toyota TS050 Toyota TS040 Audi R18 e-tron These cars are called prototypes, and these four more specifically in the highest section, the equivalent of Formula One in endurance racing: the LMP1 category. These are built not to be the fastest on the track (even though they’re actually way, way faster than you might think), but to be the last still on the track. While at high speeds your normal car wouldn’t last really long (even more on circuit), these ones are built and engineered to work while 24 hours non-stop at high speeds on circuits without braking (most known race is the 24h du Mans, but you also have the 24h of Spa-Francorchamps and the 24h of the Nürburgring, just to name a few). But you also have other sections, such as the LMP2 (LMP actually means Le Mans Prototype), and another category of cars, the GT cars, which are based on production vehicules: GT2, GT3, GT4, etc

Why don't F1 cars race at Le Mans?

The answer needs a bit historical background in order to be understood in the right context. Grand Prix motor racing originated in France with the first motor race being held in 1894. But it was only in 1906 that the first organised GP racing event was held. The word 'Grand Prix' meaning 'Grand Prize' in French was so named after the prize money received by the winner. Formula One World Championship and 24 Hours of Le Mans are direct descendents of the organised racing that started at the town of Le Mans in 1906. While F1 took the concept of race distance, 24 Hours of Le Mans has been following the tradition of vehicle and driver endurance derived from the early days of motor racing. Circuit de la Sarthe , the site of the first organised motor racing in 1906, has been hosting 24 Hours of Le Mans since 1923. The 13.6 km circuit is part Bugatti Circuit and part public road. ​ Circuit de la Sarthe ​ Bugatti Circuit The only time these two events shared parts of this track was in 1967, when Bugatti Circuit hosted the French Grand Prix. Unfortunately, it was a very short and loveless affair. I am going to assume that by 'race at le Mans', you mean Circuit de la Sarthe. F1 and LMP1 cars follow two different design ideologies. While one is designed to adapt to different tracks for a few hours every few weeks, the other has to perform at peak for 23 hours straight(reducing an hour for fuel stops and driver change). Given the nature of the track, LMP1 cars have to be on full throttle for 70% of the time. That's nearly 16+ hours in 6th and 7th gear over half the circuit per lap. This comparative track map will show you gear mapping for F1 vs LMP1. ​ Simulation based on available vehicle data for 2012 F1 car and Audi R18 e-tron quattro. From the above map, you can see that a F1 car engages its 7th gear over longer distance than the LMP1 car. Being on full throttle for such an extended period of time might damage the engine and the gearbox. But keeping aside the technical part, the reason why a F1 race is not being hosted in the country from where it originated is more financial in nature. Simply hosting a F1 race is quite a costly affair. Check out my answer to Why is Ferrari not lobbying for Monza? Given the current business model of F1, it is not economically viable for ACO to host a F1 GP nor is it historically important. This is the reason why we have seen F1 GP being hosted at places like Paul Ricard and Magny-Cours rather than Sarthe or Bugatti. Frankly, I would love to see an F1 car go at full throttle on Mulsanne Straight. It's kinda one of my wet dreams.

What is your most favourite car model by Audi and why?

10 Best Audis of all time 10. Audi RS2 (1994-1995) The word ‘weapon’ comes to mind when discussing this powerhouse from Audi. With a low stance and deep-dished rims, it was obvious that this was no ordinary wagon. Equipped from the factory with the same tires as a 964 911 Turbo of the same era was another indication that this car meant business. Producing 315 hp and with acceleration numbers from 0-60 mph close to 4.8 seconds and 0-30 mph of 1.5 seconds meant that this wagon was quicker to 30 mph than the legendary McLaren F1. Not bad for a family car! 9. Audi TT (1998-Present) The Audi TT takes its name from the popular British motorcycle racing tradition called the Isle Of Man TT (tourist trophy). The concept was revealed at the 1995 Frankfurt auto show. Like none of Audi’s previous cars, it established Audi’s identity in the design world. Launched in the fall of 2008, the production car differed slightly from the concept. Early TT models received negative press attention after a number of high-speed accidents in the European market. With a reprogrammed electronic stability system and the addition of a rear spoiler, it remedied the issues. All changes were carried over to future production versions. Power ranged from 150 hp to 250 in FWD or AWD configurations depending on trim levels. 8. Audi R8 Le Mans Prototype (2000) The R8 LMP, a Le Mans Prototype, was developed by Audi Motorsport and Joest Racing for the LMP-900 class at Le Mans and the American Le Mans racing series. Powered by a 3.6L FSI (Fuel Stratified Injection) V8, the R8 LMP won Le Mans five times (2000, 2001, 2002, 2004, 2005) and the overall season championship in the American Le Mans Series six times (2000-2005). The highest speed recorded in competition for the R8 LMP was 338 km/h (210 mph). The R8 LMP was directly responsible for the development and release of the now popular R8 road car in 2006. Image Source: Quattro World 7. Audi R18 Ultra & E-Tron (2012) The newest successor to the highly successful R8 LMP, R10 LMP and R15 LMP — the R18 utilizes a 3.7L turbocharged diesel V6 engine. Building the on track success of the previous LMP’s, the R18 helped Audi develop its engine technology and the Xtrac sequential gearbox — technology that has trickled down to production cars. Use of hybrid systems on the R18 E-tron has propelled this racecar to new levels of success, and performance, and was developed alongside the Audi R8 E-tron prototype road car. 6. Auto Union Type D (1938) Auto Union was comprised of four manufacturers: Wanderer, DKW, Audi & Horsh — which is present day Audi. Developed in 1938 by Auto Union’s Horsh Works, the Type D was the evolution of the Type A, B & C. Utilizing a 550 hp V12, which overpowered the chassis, it allowed the driver to initiate wheel spin at 100 mph and produced ample over-steer. The Type D was a precursor to the modern Le Mans prototypes that would evolve decades later. During the latter part of the of World War II, an estimated eighteen Auto Union team cars were hidden within the Horch factory where the Auto Union race shop was based. In 1945 the Russians discovered these cars and shipped them back to Moscow. Most of the cars were probably reduced to scrap but so far five vehicles have been recovered ranging from collections of parts to almost complete cars. Image Source: My Car Heaven 5. Audi RS6/RS6 Avant (2002 – Present) Through 3 generations, the Audi RS6 and its wagon (Avant) counterpart have given the automotive world super-car power levels in a well-tailored suit. The second generation RS6 was the single most powerful car Audi had ever released with a whopping 571hp. That type of power is just plain mad in a family car, but then again those zany Germans from Neckersulm have been producing laser fast wagons since the RS2 in 1994. All this excitement was not available in North America, but Audi changed that with the third generation RS6, now on sale and only in wagon form. Rejoice! 4. Horch 26/65 (1907) The company Audi as we know it today is actually the final evolution of Auto Union AG. This was a group of 4 German car companies that made significant contributions to the engineering and evolution of the automobile during the early 1900’s. The 1907 Horch 26/65 introduced one of the first production 6 cylinder engines to the world. This car was very successful in production and racing, and was considered far superior to the Mercedes-Benz’s of the era. Image Source: Wikimedia 3. DKW Monza (1956) Using an Auto Union chassis and an ultra-lightweight plastic body, the DKW Monza set 5 world records at the Monza racecourse in Italy. This small volume sports car was wildly popular in the US, and a large number were exported. The car did not actually make much power, just 44 ponies to be exact, but due to its lightweight it had a considerable top speed of 140 km/h. Image Source: Motor Classic 2. Audi R8 (2006- Present) This list would not be complete without the R8. This Audi’s polarizing looks and advanced aluminum space frame have made it one of the most coveted sport’s cars on the market today, and quite a bargain by super car standards. The R8 name hails from the winning R8 LMP (Le mans Prototype), and it’s based on the Lamborghini Gallardo platform. The R8 has been described as one of the best handling cars on the road today, and is one of the most livable. This one is destined to become a future classic. 1. Audi Quattro (1980-1991) There’s a lot to a name, and the name Quattro (Italian for four) was given to Audi’s first production car with AWD. This was the first example of an AWD car with a turbo engine and was a huge success. Even more important was the fact that this car practically dominated every Rally circuit it raced on. Thanks to its AWD system and potent turbo plant, the Audi won the World Rally no less than 8 times, making this one of the most successful racing cars in history. The Quattro name is now used on all Audi vehicles with AWD, and is in my opinion the greatest Audi ever produced.

Which car should I buy, a Maserati, Audi or BMW?

I can’t really tell why you should/shouldn’t buy a Maserati or a BMW but I can definitely tell you something about Audi. Some unknown facts (Starters) about Audi: Back in 1932, Audi Front was the first car in the Europe that offered a six-cylinder engine with front wheel drive. In 1938, the Auto Union type C reached a top speed of 431 kmh on a V16 (Can you even imagine that? 1930s and 400+ kmh?). Ever heard of Audi Quattro? One of the most successful rally model, Audi Quattro. It marked the future of AWD systems. 13 Le-Mans victory since they entered the arena in 1999. Developed a 1000hp rally car back in 80s. First brand to win Le-mans with a Diesel vehicle(R10 TDI). First brand to win Le-mans with a hybrid electric car(R18 e-tron quattro). Audi TTS was the first driver-less car to reach the top of Pike's peak at close to racing speeds in year 2010. Using dual clutch transmissions since early 80s. As of Round 10 of 2014 season, Audi has a total of 75 pole positions in DTM against 43 of BMW. In 1990 and 1991, Audi was the first brand to achieve two consecutive DTM title wins. In 2007, 2008 and 2009, Audi was the first and has so far remained the only one to achieve three consecutive DTM title wins. 12 International Engine of the Year Awards. Audi can claim to be the first car company to conduct crash test. More than Half a century ago, DKW simply rolled the subcompact F7 model down a hill in front of spectators in order to demonstrate the car's safety. Audi does not brag about its achievements. It's the brand that makes its presence felt. Look at the Tag line Audi: Truth in Engineering/ Progress through technology (Vorsprung Durch Technik) BMW: Sheer Driving Pleasure. I hope, You are not just looking for pleasure. I mean, there is much more to ask for. Legendary Quattro AWD system. This is by far the most subtle, responsive and powerful AWD system in the luxury car business. And it was carved out of never ending quest to achieve perfection not just to fill in the void. State of Art Audi Matrix LED technology, Look how far they are when it comes to progress through tech. (They even have Laser beam tech) Best in class Bang & Olufsen and Bose Sound systems Nvidia Tegra 3 processor based Google Earth SAT-NAV. (Works like a charm) The brand created a foray back in 2005 with Audi R8. Google the accolades won by the Audi R8 worldwide. Cars with Virtual Cockpit.(Audi TT, Audi A4, Audi R8, Audi Q7) Cars with 5 star NCAP ratings. Audi has a reputation for designing the best in class interiors. Audi also has a reputation of including latest cutting edge technology to its cars whether it's autonomous driving, Audi Connect, Audi Pre-Sense, Lane assist, Park Assist, Piloted Parking, Night vision, head-up display etc. I mean, there's a lot to play around. ASF(Audi Space Frame) lightweight construction which saves weight and improves torsion rigidity. FSI(Fuel Stratified Injection) technology that improves fuel efficiency without compromising performance. Audi MMI(Multimedia Interface) is best in class without any doubt. Making the present more futuristic by R&D of Audi E-tron, H-tron models. 107 years of experience and unwavering determination to achieve perfection in the Automotive industry. This list could go on and on and on and on and on and on and on........ I believe, while buying a $50,000+ car , you might be looking for a perfect blend of performance, comfort and luxury not just pleasure. And Audi turns out to be a complete package. Originally Answered:Shashank Chikara's answer to Which one is better: Audi or BMW?

  • แรงบิดสูงสุด (นิวตัน-เมตร)ของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    มีแรงบิดสูงสุด (นิวตัน-เมตร)และรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    รุ่นย่อย2020 Audi E Tron 55 Quattro
    แรงบิดสูงสุด (นิวตัน-เมตร)561 Nm
  • ลำโพงด้านหลังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    มีลำโพงด้านหลังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    รุ่นย่อย2020 Audi E Tron 55 Quattro
    ลำโพงด้านหลังใช่
  • บอกภาพรวมของAudi E Tronหน่อย.

    ภาพรวม ของ Audi E Tron มีดังนี้

    รุ่นย่อย2020 Audi E Tron 55 Quattro
    ยี่ห้อAudi
    รูปแบบรถSUV
    เกรดHybrid and EV
    รุ่นE Tron
    ปีที่เปิดตัว2020
    ประเทศที่ผลิต
    เครื่องยนต์
    การบริโภคน้ำมันเชื้อเพลิง
    On SaleY
หน้าหลัก