แท็ก

mg 5 review qatar

บทความที่เกี่ยวข้อง mg 5 review qatar

Owner Review : แค่เห็น MG 5ครั้งแรก ก็แทบไม่คิดแล้วว่าจะต้องหารุ่นอื่นมาเปรียบเทียบกัน

**บทความนี้เป็นประสบการณ์ส่วนตัวของเจ้าของรถ 2021 MG5 (MG Pilot) และมาจากเว็บไซต์ประเทศจีน ไม่ได้เป็นความเห็นของ

Owner Review : แต่ง ORA Good Cat แมวน้อยน่ารักให้กลายเป็นเสือตัวดุร้าย

ความเป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อมและการประหยัดพลังงานเป็นเพียงหนึ่งในคุณลักษณะของนรถยนต์พลังงานใหม่ การคิดไม่จำเป็นต้องถูกกักขังโดยการคิดประจำ เกมการแต่งรถนี้จะน่าสนุกยิ่งขึ้น อ่านเพิ่มเติม :Owner Review

Owner Review : การสิ้นเปลืองน้ำมันเชื้อเพลิงไม่เคยเป็นปัญหาสำหรับ Nissan Almera 2020 ของผม

CVTเหตุผลในการซื้อ ใช้สำหรับการเดินทางประมาณ 60กม.ประจำวัน แทนรถคันเก่า Honda Jazz 2010ผมมีงบไว้ : 5-

7 เรื่องควรรู้ก่อนซื้อ MG HS 2019

MG HS C ราคา 919,000 บาท, MG HS D ราคา 1.019 ล้านบาท และรุ่นตัวทํอป MG HS X ราคา 1.119 ล้านบาท2.MG HS

Owner Review : สาวจีนแต่งรถยนต์ไฟฟ้า 2021 ORA Black Cat ให้เป็นสไตล์รถซิ่ง

ก่อนการแปลงโฉมORA Black Cat ระหว่างการแต่งรถORA Black Cat หลังการแต่งเสร็จสมบูรณ์อ่านเพิ่มเติม:Owner Review

MG เตรียมเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าใหม่ปลายปี 2021 ในทรงแฮทช์แบ็ค ลือคล้าย MG3

MG (เอ็มจี) ในปี 2021 วางแผนที่จะทำการเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้ารุ่นใหม่ปลายปีนี้ ในตัวถังแฮทช์แบ็ค 5 ประตู อาจคล้ายกับ

Review: MG Extender กระบะยักษ์พันธุ์แกร่ง

MG Extender 2.0 Giant Cab D 6MT ราคา 619,000 บาท- MG Extender 2.0 Giant Cab GRAND D 6MT ราคา 659,000

2020 MG HS PHEV กับคำถามที่พบบ่อยของระบบปลั้กอินไฮบริด อ่านก่อนคิดจะซื้อ

ดีกว่ารถทั่วไปอย่างไรข้อดีหลัก ๆ คือ สมรรถนะที่แรงขึ้น จากการทำงานของมอเตอร์ไฟฟ้า ที่เสริมแรงให้กับเครื่องยนต์ MG

Owner Review:ก่อนที่เป็นเจ้าของรถ MG HS X 2020 ควรเตรียมใจรับกับเรื่องอะไรบ้าง

**บทความนี้เป็นประสบการณ์ส่วนตัวของเจ้าของ MG HS X 2020 และไม่จำเป็นต้องสะท้อนถึงมุมมองของ AutoFun เจ้าของรถ

MG คว้ารางวัลแบรนด์รถยนต์คุ้มค่ายอดเยี่ยม – MG ZS EV รับรางวัลรถใหม่คุ้มค่าสูงสุด

MG (เอ็มจี) ได้รับรางวัลแบรนด์รถยนต์ที่ความคุ้มค่ายอดเยี่ยม (Best Value Brand 2020) จากการประกาศผลรางวัล

ดูเพิ่มเติม

5 สิ่งที่ทำให้คุณควรรอเป็นเจ้าของ 2021 MG5 ก่อนเปิดตัวปลายปีนี้

เชื่อว่า 2021 MG5 (เอ็มจี5) เป็นรถที่หลายคนตั้งหน้าตั้งตารอคอย เพราะว่ามีหน้าตาสวยงามหรูหราน่าใช้ แอบคล้าย

MG ประกาศขึ้นแท่นผู้นำตลาดเอสยูวีในครึ่งปีแรกของปี 2563

MG (เอ็มจี) แบรนด์รถยนต์น้องใหม่ประเทศไทย ประกาศขึ้นแท่นผู้นำตลาดเอสยูวีในครึ่งแรกของปี 2563 ด้วยยอดจำหน่ายรวม

ทำงี้ได้ไง MG HS โปรใหม่ไม่มีฝาท้ายไฟฟ้า มีแต่เครื่องฟอกอากาศแทน

ในงาน BIG Motor Sale 2020 ค่ายรถยนต์ MG ได้จัดโปรโมชั่นน่าสนใจให้กับรถ SUV ZS และ HS มาแล้ว ล่าสุด MG

MG เปิดบริการรถไฟฟ้าเหมาจ่ายเดือนละ 250 บาท ทำไมเมืองไทยไม่มีแบบนี้บ้าง!!!

MG Motor (เอ็มจี มอเตอร์) แห่งสหราชอาณาจักร เปิดตัวบริการรูปแบบใหม่เพื่อเอาใจลูกค้าผู้ใช้รถยนต์ไฟฟ้าในสหราชอาณาจักร

ไทยเอาบ้างไหม MG อังกฤษช่วยลูกค้าจ่ายค่ารถไฟฟ้า 3.3 หมื่นบาทกระตุ้นยอดขาย

ความพยายามในการเดินหน้าตลาดรถยนต์ไฟฟ้าในหลายประเทศยังดำเนินการไปอย่างเข้มข้น หนึ่งในนั้นคือเจ้าพ่อรถยนต์ไฟฟ้าอย่าง MG

2020 MG HS PHEV เทียบ MG HS 1.5X เจาะออพชั่นต่างกันทุกด้าน เพิ่มเงินแค่ 240,000 บาท

เอ็มจี เอชเอส ปลั๊กอินไฮบริด เปิดตัวในราคา 1,359,000 บาท2020 MG HS PHEV (เอ็มจี เอชเอส ปลั๊กอินไฮบริด

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่ 19 กุมภาพันธ์นี้ มาแบบนำเข้าทั้งคันจากเยอรมนี ด้วยราคาคาดว่าเกิน 5

Owner Review : รถยนต์ไฟฟ้ายิ่งแต่งยิ่งสนุก — 2021 Ora Black Cat

ถูกใจสีนี้มากนะครับหลังจากเพื่อนผมดูรถผมแล้ว เขาก็นำ Black Cat ของเขาไปแต่งด้วย 555+อ่านเพิ่มเติม:Owner Review

5 สิ่งดี ๆ ในรถยนต์ไฟฟ้า 2021 MG ZS EV ที่อยากให้คุณได้ลองก่อนได้รุ่นผลิตไทย

2021 MG ZS EV (เอ็มจี แซดเอส อีวี) รถอเนกประสงค์พลังงานไฟฟ้าล้วนจาก MG (เอ็มจี) ที่ออกแบบเพื่อตอบโจทย์การใช้ชีวิตสไตล์คนเมือง

แบงค์บอกต่อ รวมแคมเปญรถดีน่าใช้ปี 2021 MG ZS, MG EP หรือจะ Honda ก็ยังมีนะ

แบงค์บอกต่อ เรามาดูโปรโมชั่นรถยนต์น่าสนใจหลายขนาดจากทางฝั่ง MG (เอ็มจี) ที่มีทั้ง 2021 MG ZS (เอ็มจี

ไขข้อสงสัยข้อดีข้อเสียก่อนซื้อ MG HS

หลังจาก MG HS รถสไตล์รถครอบครัวจากแบรนด์จีนเปิดตัวก็ได้รับความสนใจล้นหลาม และก็กลายเป็น Compact SUV ที่มียอดขายดีในกลุ่มได้อย่างรวดเร็วด้วยชื่อ

หลุดภาพ All-New 2021 MG 5 เจนเนอเรชั่นใหม่ สวยสปอร์ตด้วยเอกลักษณ์ดีไซน์ใหม่ล่าสุด

2021 MG 5 (2021 เอ็มจี 5) เจนเนอเรชั่นใหม่เตรียมเปิดตัวออกจำหน่ายในเร็ว ๆ นี้ หลังมีภาพหลุดจากกระทรวงอุตสาหกรรมของประเทศจีนออกมาให้แฟน

รวม 5 จุดเด่น MG HS PHEV ที่ทำให้คุณต้องซื้อในราคา 1,359,000 บาท

2020 MG HS PHEV (เอ็มจี เอชเอส พีเอชอีวี) เปิดตัวอย่างเป็นทางการแล้ว เคาะราคาที่ 1,359,000 บาท โดยจะเป็นรถปลั้กอินไฮบริดรุ่นแรกของ

รู้ข้อดีข้อด้อยก่อนซื้อ MG HS ตัวท็อป

MG HS (เอ็มจี เอชเอส) ถือเป็นรถอเนกประสงค์อีกรุ่นที่ได้รับความนิยมไม่แพ้ MG ZS ของค่ายเอ็มจีเลย ด้วยความโดดเด่นในด้านเทคโนโลยี

รู้ข้อดีข้อเสีย MG V80 ก่อนเป็นเจ้าของ

MG V801.ภายใน MG V80 กว้างขวางจุดเด่น MG V80 ก็คือด้านความกว้างขวาง เนื่องจากตัวถังที่ค่อนข้างใหญ่ ถ้าเทียบกับคู่แข่งก็จะเห็นว่าความกว้างความยาวความสูงล้วนแต่มากกว่าแทบทุกจุด2

Owner Review : ถ้าเทียบกับ Sylphy และAltis ผมถูกใจ All New MG 5 2021มากกว่า

**บทความนี้เป็นประสบการณ์ส่วนตัวของเจ้าของรถ 2021 MG5 (MG Pilot) และมาจากเว็บไซต์ประเทศจีน ไม่ได้เป็นความเห็นของ

2020 MG ZS ผ่าน 5 ดาวเต็มความปลอดภัย แต่ยังตามหลัง Toyota Corolla Cross

2020 MG ZS (เอ็มจี แซดเอส) รถเอสยูวีโฉมใหม่ได้รับรองมาตรฐานความปลอดภัยระดับ 5 ดาวจาก Asean NCAP แต่คะแนนการทดสอบยังด้อยกว่า

เสียงวิจารณ์โลกโซเชียลไม่ระคาย ทำไม MG ทำยอดขายผงาดผู้นำ

ความสำเร็จของรถอเนกประสงค์ค่าย MG ทั้ง MG ZS (เอ็มจี แซดเอส) และ MG HS (เอ็มจี เอชเอส) แสดงให้เห็นว่าค่ายรถยนต์น้องใหม่สามารถโค่นแบรนด์ยักษ์อันเก่าแก่ลงได้หากเดินถูกทางยอดขายสะสมของรถอเนกประสงค์ขนาดซับคอมแพ็กต์อย่าง

ส่อง 5 จุดเด่น MG HS ก่อนซื้อ

ค่ายรถยนต์ MG สัญชาติจีนเริ่มต้นบุกเบิกตลาดรถเอสยูวีมาได้สักระยะ ล่าสุดก็เปิดตัว Compact SUV รุ่นล่าสุดอย่าง

อ่านก่อนซื้อ! MG EXTENDER มีข้อดีกับข้อเสียอย่างไร

และต้องบอกเลยว่า MG กล้าหาญชาญชัยมากที่นำรถกระบะ MG EXTENDER (เอ็มจี เอกซ์เทนเดอร์) เข้ามาขายในประเทศไทย

รูปภาพที่เกี่ยวข้อง mg 5 review qatar

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง mg 5 review qatar

mg 5 review qatar-mg 5 review qatar-SAIC Maxus D60: a fine looking compact SUV !

mg 5 review qatar-kathar Dubai |Feedback of our online course #shorts #dubai

mg 5 review qatar-Benefits of Marjoram for Polycystic Ovary Syndrome (PCOS)

mg 5 review qatar-2021 Chery Arrizo 6 l Driving, Interior and Exterior

mg 5 review qatar-Benfica - Atletico Madrid 1-3 (Final 1°-2°)

mg 5 review qatar-mg 5 review qatar-Ling bada kaise hota hai? P. Enlargement | Explained by Dr.Education (Hindi)

mg 5 review qatar-Chery Tiggo7 2018 Review | YallaMotor.com

mg 5 review qatar-mg 5 review qatar-NIGERIAN RESTAURANTS IN LONDON | eat full meals for £10 or less

mg 5 review qatar-Petrol vs Electric - which is ACTUALLY cheaper to own? | Global EVRT | YallaMotor.com

mg 5 review qatar-Good Bye G-shock - winter is coming

รีวิว Q&A mg 5 review qatar

What are some the best battle tanks ever?

Well I realized I never really did a ranking of MBT’s, so here are my top five MBT’s today: Number 5- The T-90M This is a bit of a controversial one. Some will love it, some will hate it. But let me say, that I actually went into this wanting to put this tank lower down. However, after actually looking this vehicle over, I find myself actually liking it quite a lot. Let's start with protection. While the base armor is nothing special, Reklit ERA is. It provides protection against tandem warheads and increased protection against APFSDS over Kontakt-5. Importantly, only the US has developed a round effective against this third generation ERA (M829A4), meaning that it will be very hard for most tanks to destroy this tank. The ERA coverage is also massively better than on T-90A, with much of the roof protected by ERA against top-attack weapons. Some ammo has been moved to the back of to decrease chance of catastrophic kill. The autoloader has also been placed in an armored casing to prevent shrapnel from detonating the ammo stored there. All this mean that the T-90M has better protected ammo than many tanks. The T-90M uses a laser warning system to automatically deploy smoke if a threat is detected. Still, that lower plate is left unprotected (noticing a theme here). The gun is the 2A46M-5 125mm smoothbore. The M-5 can fire the Svinets rounds, the better of which can pen around 750mm at 2K. This is quite the decent punch, enough to pen most tanks on the battlefield. A remotely operated 12.7mm is tied directly to commander's thermal sight, another nice touch. The fire control system on this tank is a bit interesting. The commander's sight is a true third generation Thales sight with a recognition range of 7500m, while the gunner's sight is the older Sosna-U model with a range of 4500m. Another nice feature is a third thermal sight that the gunner and commander can access if one of their sights is damaged. The mobility is decent but nothing spectacular. The tank is relatively light at 46.5 tons but the engine is not overwhelming powerful at around 1000hp. This means the tank has a top speed of only 60km/h, lower than its rivals, and a slower acceleration too. Overall, I think the T-90M is a well-balanced tank with great protection. The firepower is also good, though the round is not the best it's good enough. Still, it's a bit slow. Number 4- The K2 Black Panther The K2 is an excellent tank. However, we will begin in it's weakest area: armor. The cheeks and mid-hull of the K2 are actually very strong, being able to resist L/55 120mm APFSDS fired from the K2's gun. However, that lower frontal plate weakspot shows it's ugly face again. The tank also has relatively weak all-around protection, as the ERA doesn't fully cover the sides of the tank and the side turret armor is extremely thin when compared to other tanks. However, the tank mounts a millimeter band radar that detects incoming missiles and launches smoke appropriately. A hard-kill system is in the works. The key to the K2 is its truly amazing fire control system. A combination of a high frequency radar and advanced thermal sight system allows the K2 to track targets 9800 meters away! While APFSDS can't effectively hit at this range, the K2 uses Korean Smart Top-Attack Munition with a range 2000 to 8000 meters. This ATGM-like weapon flies over the top of enemy tanks and then deploys a parachute to slow down. A EFP is then fired at the weaker roof of the tank. This is an excellent capability but can be defeated by hard kill APS like trophy that can swivel up to engage top-attack munitions and by roof ERA. The K2 also has a good APFSDS round called K279 with 700mm of pen at 2000m. K2 has a similar autoloading system to the Leclerc. Mobility is also great. The weighs in at 55 tons and uses the venerable German MTU 833 1500hp diesel. The tank uses hydro-pneumatic suspension, which not only allows the tank to move smoothly over terrain but also to raise and kneel (pimp mobile). Acceleration from 0-32km/h is 7 seconds and top speed is 70km/h on-road and 52km/h off. The K2 is a fearsome tank and it will be tough for any tank to hide from it's fire control system. However, armor is weak on the sides and it could use a better APFSDS, which is why this tank sits at number 4.Number 3- Leopard 2A7+ The Leopard is a tank with an enormous pedigree and an equally large group of fierce-some followers. However, this is for good reason. The best variant of this tank is the Leopard 2A7+, which is in service with Qatar. The armor of this tank is excellent, with the turret being extremely strong with a limited mantlet weakspot. The hull is very strong at the point, as an add-on armor package covers the upper hull and the point. Still, the lower plate gets weaker as the armor thins towards the bottom. The 2A7+ features add-on modular armor around the sides of the hull and turret to protect against RPG's. Plans to mount an APS are in the works currently. The gun is the legendary RH120 L/55 smoothbore gun. This gun is said to be extremely accurate, especially with DM63 and its improved propellant. The 2A7 can use the new programmable DM11 HE rounds giving the tank the capability to engage many targets with a single round type. The best APFSDS for the tank is the DM63 round with 700-750mm at 2k and the ability to negate second-generation ERA like Kontakt-5. The tank also has a 12.7mm MG in a remote weapons station. The fire control system is excellent as well with a modified EMES-15 sight using a new third-generation Attica thermal imaging device. Commander has his own thermal sight as well. The tank runs on the good ol' MTU MB-837 Ka501 turbocharged diesel with 1500hp, giving the tank a top speed of 72km/h and an acceleration from 0-32km/h in about 7 seconds. The 2A7+ also has a Steyr auxiliary power unit, allowing the tank to operate with the main engine off while stationary. Suspension has also been improved. So, why not number one? Well, the ammo is still in the front of the hull, unprotected, which is a big no-no in my book (but many of the tanks on my list have the same issue). The gun could also use a new APFSDS to deal with Reklit ERA or even Malachit. Still, the Leopard 2A7+ is an absolutely fantastic tank and sexy as hell too. Number 2- The T-14 Armata The Russian bear of armor. The next generation. The most polarizing tank in recent times. My review of this vehicle will be based on a few assumptions due to the newer nature of this vehicle, but it is hard to deny the strong points of this vehicle. Let's start with protection. The crew compartment of this tank is massively strong. 900mm LOS of new composite armor with very modern Malachit ERA on top. The upper frontal plate of this tank is nigh invincible. The lower frontal plate is strong as well. The turret is much weaker, being susceptible to even high caliber auto-cannon fire. However, this tank can operate in tank on tank combat without ever exposing a crew. The T-14 uses the Afghanit hard-kill APS which is mounted in a 120 degree arc on the turret. The turret rotates to face the launchers to the incoming threat, however this system cannot intercept top attack weapons. A soft-kill system linked to the main radars uses smoke and IR-jamming launchers to intercept attacks as well. The frontal sides around the crew and ammo are protected by modular armor and the engine is covered with bar armor. Most importantly, the ammo is stored completely separate from the crew, so a catastrophic hit is unlikely to kill crew, but the turret will still be knocked off and the tank completely combat-dead. The gun is the new 125mm 2A82-1M smoothbore gun, a bit longer than the previous 2A46 models. The weapon can fire the usually HE-Frag and ATGM's seen on Russian tanks, though the Armata is said to get a new ATGM with longer range. The tank can fire the new Vacuum 1 and 2 projectiles. Some sources say penetration is 1000mm, but I find this unlikely as the rod is only 900mm long according to the same sources. This would correlate to a penetration somewhere between 900-800mm, still very powerful. But the Armata does have a problem, holding it back from the number one spot: the fire control system. The sights are said to be "third generation", but the thermal recognition range is only 3500m, not good for a modern tank. This means that though the T-14 has a good chance to kill anything it can hit, other tanks will identify it far belong it sees them. And though others claim otherwise, the radar does not help with identifying ground targets. It is for the APS to track incoming fire and maybe to track helicopters. Situational awareness is also arguably poor on the T-14 as the commander can't poke out to look around. He still does have a 12.7mm remotely controlled MG though. Mobility is also stellar. The tank weighs only 48 tons but has a new ChTZ 12Н360 (A-85-3A) diesel that gives it 1500hp, so it has a hp/ton ratio greater than 30. Top speed is said to be 80km/h. The tank has an interesting suspension system, where the front and rear road wheels seem to hydro-pneumatic and the rest torsion bar, though this is speculation. Overall, the T-14 just has some seriously good hard-stats. Layered protection, bigger gun with longer APFSDS, and a low weight with a powerful engine. The separation of the crew from ammo is also a massive plus in my opinion. However, the tank's mediocre thermal sights can really hinder this tank in tank on tank combat. Number 1- The M1A2C (SEPv3) Yea, you guys knew this was coming. Let's get started because this will be a long one. The M1A2C is equipped with a new, modern armor package called NGAP or Next Generation Armor Package. While this isn't really talked about, it's a massive upgrade, no doubt spurred by the T-14's new gun. For perspective, original M1 had an armor called BRL-1. The M1A1HA brought HAP-1 and its DU and till now upgrades have been called HAP with a number following. The changing of name to NGAP designates a major change in the armor as this is a completely new type. The blocks on the prototypes front are weights simulating what the new armor will weigh when added. And it's a lot of armor. There are at least twice as many simulators present than on the last armor upgrade. All of this is to say that one of the already most armored tanks in the world just got a crap ton more armor of a next generation design. So my god is the front of this tank going to be tough. The M1A2C can also mount TUSK I and II ERA. TUSK II gives the Abrams full protection along the side of the tank against tandem warheads like the one found on the RPG-29. If that wasn't enough, the M1A2C is also receiving the Israeli Trophy APS, combat proven on the Merkava 4M. The tank also has improved IED protection called DUKEv3, which jams signals to roadside bombs. As most you already know, ammunition is stored in the Abrams in blow-out compartments, protecting the crew from a catastrophic kill. In fact, Abrams in Iraq have been filmed reversing or turning the turret while the back of the turret still burns ammo! The gun is still the venerable L/44 M256 120mm smoothbore gun. But what it so special about the M1A2C is the ammunition. The tank has received an ammunition data link, which allows the fire control to actively regulate rounds inside the barrel. This allows the tank to fire the new AMP (advanced multi-purpose projectile). This round can be programmed inside the breech to have a normal point detonation, air-burst, or delayed detonation, depending on the target. The round has 100mm of penetration before explosives are set off, meaning it is unbelievably deadly to lighter vehicles like IFV's. The APFSDS of the M1A2C is new M829A4 round. This round is said to be able to defeat the Reklit ERA of newer Russian tanks like T-90M and T-80BVM. What is extremely interesting about this round is that it has a data link like the AMP round, meaning it can be programmed. This leads me to believe the round has some kind of precursor tip that goes in front of the main round to detonate ERA and then allow main rod to pass through unaffected. The tank has also received third-generation FLIR, giving it a recognition range in excess of 8000m for both gunner and commander. The sights also received an improved laser range finder. A new management system has been added that visually shows the commander what parts of the tank are damaged or in need of maintenance (just like x-ray view in WT). The M1A2C also mounts a new, lower profile remotely operated M2 .50 cal MG. The tank still has the aging AGT-1500 gas turbine engine. While the tank is getting pretty hefty at 68 tons, the engine still provides good acceleration with a reasonable 7.5 second 0-32km/h time and a top speed of around 50 km/h off-road. A big dig against the Abrams has always been the full consumption of its gas turbine. This has mainly been an issue for the tank while it is idling, as the turbine burns more fuel stationary than other tank engines. However, the M1A2C has received an under-armor auxiliary power unit allowing the main engine to be turned off while the tank is stopped, greatly improving fuel consumption. Overall the M1A2C is a important upgrade over previous models, massively increasing protection, adding advanced ammunition for the gun, updating electronics, and improving that darn fuel consumption. For all these reasons (and maybe a bit of personal bias), I think the M1A2C is the best tank in the world currently. And the US Army has ordered 786 of them.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง mg 5 review qatar

  • Q

    ระบบ เปิด / ปิด ไฟหน้าอัตโนมัติของMG 5มีอะไรบ้าง

    กมล สุพิศ

    มีระบบ เปิด / ปิด ไฟหน้าอัตโนมัติและรุ่นย่อยของMG 5 ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ไฟส่องสว่างห้องสัมภาระท้ายของMG 5มีอะไรบ้าง

    disornr

    มีไฟส่องสว่างห้องสัมภาระท้ายและรุ่นย่อยของMG 5 ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบทำความร้อนสำหรับเบาะหลังของMG 5มีอะไรบ้าง

    Virat Wongsawai

    มีระบบทำความร้อนสำหรับเบาะหลังและรุ่นย่อยของMG 5 ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

เพจ & แท็กยอดนิยม

หน้าหลัก